Doskonały do wszystkich dwusuwowych silników zaburtowych, skuterów wodnych i wszędzie tam gdzie wymagane są oleje NMMA TC-W3 i API-TC. Zaprojektowany ze specjalnie dobranych komponentów syntetycznych w celu zmniejszenia tarcia i zużycia. Zawiera pakiet dodatków MAXDOSE w celu zapewnienia super czystej pracy. Powoduje niskie zadymienie, słaby zapach i niską toksyczność dla środowiska wodnego. Może być używany do wtryskiwaczy jak również do przygotowywania mieszanki.
Wysokiej jakości olej syntetyczny zaprojektowany z myślą o trudnych warunkach pracy w środowisku morskim. Przeznaczony do zastosowania w czterosuwowych silnikach benzynowych. Zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem, stabilną lepkość, niską lotność i doskonałą płynność w niskich temperaturach. Idealnie sprawdza się w silnikach o dużych mocach przy intensywnym ich użytkowaniu na wysokich obrotach.
Wysokiej jakości olej syntetyczny zaprojektowany z myślą o trudnych warunkach pracy w środowisku morskim. Przeznaczony do zastosowania w czterosuwowych silnikach benzynowych. Zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem, stabilną lepkość, niską lotność i doskonałą płynność w niskich temperaturach. Idealnie sprawdza się w silnikach o dużych mocach przy intensywnym ich użytkowaniu na wysokich obrotach.
Wysokiej jakości olej syntetyczny zaprojektowany z myślą o trudnych warunkach pracy w środowisku morskim. Przeznaczony do zastosowania w czterosuwowych silnikach benzynowych. Zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem, stabilną lepkość, niską lotność i doskonałą płynność w niskich temperaturach. Idealnie sprawdza się w silnikach o dużych mocach przy intensywnym ich użytkowaniu na wysokich obrotach.
Zapewnia doskonałą wydajność przekładni zębatych w pojazdach wodnych, posiada właściwości przeciwpienne, dobrze działa w warunkach bardzo wysokiego ciśnienia, nawet po rozrzedzeniu wodą w stężeniu do 10 procent. Do użytku w skrzyniach biegów silników pokładowych, silników motorowych do łodzi, sterów strumieniowych i tunelowych oraz skrzyń biegów do pojazdów wodnych klasy SAE 75W-90 lub 80W-90 spełniających wymogi osiągów klasy GL-4 lub GL-5.
Olej syntetyczny do małych silników AMSOIL, został opracowany tak, by przewyższać oleje do samochodów osobowych i lekkich ciężarówek, chroni przed zużyciem, osadami i zużyciem oleju w przepracowanych, niedostatecznie konserwowanych małych silnikach.
Olej syntetyczny do małych silników AMSOIL, został opracowany tak, by przewyższać oleje do samochodów osobowych i lekkich ciężarówek, chroni przed zużyciem, osadami i zużyciem oleju w przepracowanych, niedostatecznie konserwowanych małych silnikach.
AMSOIL 20W-50 Synthetic Hydrostatic Transmission Fluid został specjalnie opracowany, aby zapewnić płynną i szybką pracę w kosiarkach o zerowym skręcie, kosiarkach stand-on i innych profesjonalnych urządzeniach.
Jest przeznaczony do wykonania mieszanki paliwa z olejem w stosunku 100:1 stosowanej w dwusuwowych silnikach zaburtowych. Zawiera dużą dawkę dodatków redukujących powstawanie pokostów i nagarów węglowych w silnikach chłodzonych cieczą. Olej ten sprawdza się dobrze w skuterach wodnych, łodziach z napędem strumieniowym, itp.
Powoduje niską toksyczność, niski odór i niskie zadymienie.
Olej Saber Professional ATP w razie potrzeby może być wykorzystany do wykonania mieszanki standardowych mieszanek paliwa z olejem w stosunkach 32:1, 40:1, 50:1 lub w stosunkach 100:1, 80:1, wykorzystywanej w silnikach dwusuwowych. Saber Professional (ATP) jest specjalnie zaprojektowany do stosowania w małych silnikach dwusuwowych występujących najczęściej w takich urządzeniach jak: piły łańcuchowe, kosiarki, kosy spalinowe, dmuchawy, pompy, skutery, gokarty, motocykle, skutery śnieżne i wodne, quady itp. Zawiera dodatki zapobiegające tworzeniu się twardych osadów węgla i nagarów, które są charakterystyczne dla silników posiadających wysoką temperaturę pracy.
Zaprojektowany specjalnie dla dwusuwowych skuterów śnieżnych, motocykli krosowych, quadów i skuterów wodnych. Zapewnia doskonałe właściwości smarne, które stanowią świetną ochronę przed zatarciem i nadmiernym zużyciem silników dwusuwowych. W trakcie pięćdziesięciogodzinnego ekstremalnego testu silnika, olej INTERCEPTOR całkowicie zapobiegł zatarciu tłoka, zapieczeniu pierścieni i zaworu wydechowego (szczegółowe testy dostępne są na www.amsoil.com/proof) Może być używany do wtryskiwaczy jak również do przygotowywania mieszanki 50:1.
Przeznaczony do stosowania w silnikach dwusuwowych pojazdów wyścigowych. Kompleksowa formuła tego oleju została specjalnie zaprojektowana tak aby zapewnić odpowiednią ochronę w wysokiej
temperaturze, ciśnieniu i tarciu, które są charakterystyczne dla ekstremalnie eksploatowanych silników wyścigowych. Może być używany do wtryskiwaczy jak również do przygotowywania mieszanki 50:1.
Dzięki zastosowaniu specjalnej formuły olej ten zapewnia wygodę dla użytkowanych w trudnych warunkach urządzeń rekreacyjnych z silnikami dwusuwowymi, wymagającymi użycia oleju NMMA TC-W3 TC-W3 i API TC. Skutecznie minimalizuje zużycie oraz gromadzenie się osadów, które mogą zniszczyć wewnętrzne części silnika i znacznie skrócić jego żywotność. Zachowuje płynność w niskiej temperaturze, co ułatwia rozruch silnika. Wzbogacony o wysokotemperaturowy detergent i dodatki dyspergujące w celu utrzymania silnika w czystości. Może być stosowany do wtryskiwaczy lub do wykonania mieszanki 50:1.
Stworzony przez firmę AMSOIL specjalnie dla seryjnych i modyfikowanych
chłodzonych powietrzem wyścigowych silników o małej pojemności skokowej
używanych w gokartach, wyścigach równoległych dla młodych kierowców, małych samochodach typu Midget i innych zastosowaniach wyścigowych oraz polecany dla wszelkich czterosuwowych wyczynowych silników chłodzonych powietrzem. Zaprojektowany, aby pomagać kierowcom wyścigowym uzyskać maksymalną moc i żywotność silników. Odporny na wysokie temperatury często występujące w silnikach wyścigowych. Zmniejsza utratę energii w wyniku tarcia, jednocześnie zapewniając dobrą ochronę przed zużyciem. Odporny na pienienie. Chroni przed korozją pomiędzy wyścigami i podczas długich okresów garażowania. Przetestowany i zatwierdzony przez firmy Briggs & Stratton i AMSOIL.
Specjalnie opracowany w celu zapewnienia ochrony i najlepszej wydajności w silnikach czterosuwowych pojazdów rekreacyjnych np. quady (ATV), pojazdy UTV, skutery śnieżne itp. Jego szeroki zakres lepkości i bezwoskowa formuła sprawiają że doskonale nadaje się do użytku w ekstremalnych temperaturach
(wysokich i niskich).
Spełnia poniższe normy:
API SL/CF, SJ, SH, SG, JASO MA/MA2, ISO-L-EMA2
Syntetyczny olej specjalnie opracowany dla zaspokojenia szczególnych wymagań silników nowoczesnych skuterów (chłodzonych powietrzem lub płynem chłodniczym), przekładni i skrzyni biegów. Oferuje zaawansowaną ochronę przed zużyciem, redukuje tarcie zapewniając niższe temperatury
robocze i wydłużając żywotność sprzętu.
Płyny do amortyzatorów AMSOIL Shock Therapy są stworzone w celu zapewnienia maksymalnej stabilności i wydajności. Skutecznie kontrolują ciepło i tarcie, znacząco zmniejszając zużycie i zacieranie. Zawierają kompletny pakiet dodatków, zmniejszają pienienie, napowietrzanie oraz zużycie. Testy potwierdziły, że płyny do amortyzatorów AMSOIL są najwyższej jakości
zbilansowanymi produktami stosowanymi w szerokim zakresie temperatur.
Płyny do amortyzatorów AMSOIL Shock Therapy są stworzone w celu zapewnienia maksymalnej stabilności i wydajności. Skutecznie kontrolują ciepło i tarcie, znacząco zmniejszając zużycie i zacieranie. Zawierają kompletny pakiet dodatków, zmniejszają pienienie, napowietrzanie oraz zużycie. Testy potwierdziły, że płyny do amortyzatorów AMSOIL są najwyższej jakości
zbilansowanymi produktami stosowanymi w szerokim zakresie temperatur.
Syntetyczne płyny hamulcowe AMSOIL przewyższają wymagania Departamentu Transportu (DOT) i zapewniają kierowcom płyn hamulcowy, który zapewnia doskonałą wydajność w wysokich temperaturach, zapobiegając zanikaniu hamowania spowodowanym wysoką temperaturą i powstawaniu blokad pary.
Syntetyczny płyn hamulcowy AMSOIL DOT 3 i 4 utrzymuje maksymalny poziom ABS i kontrolę przyczepności. Płyn hamulcowy działa jak płyn hydrauliczny, przekazując moc i smarując elementy układu hamulcowego, jednocześnie zapobiegając korozji. Musi walczyć z ekstremalnym ciepłem i nieuniknionym zanieczyszczeniem wilgocią, które mogą prowadzić do awarii układu hamulcowego.
Odporny na wymywanie wodą i degradację. Niezrównana ochrona łożysk kół przyczepy i innych elementów często narażonych na działanie wody. Pozostaje na miejscu, smaruje i chroni przed rdzą.