AMSOIL – The first in Synthetics

SIGNATURE SERIES MAX-DUTY SYNTHETIC DIESEL OIL 5W-40

SIGNATURE SERIES MAX-DUTY SYNTHETIC DIESEL OIL 5W-40

Maksymalna ochrona silnika

Zużycie pierścieni i cylindrów prowadzi do zwiększonego zużycia oleju i utraty kompresji, co powoduje zmniejszenie mocy i zwiększenie zużycia paliwa. Niezależne testy pokazują, że AMSOIL Signature Series Max-Duty zapewnia 6-krotnie większą ochronę przed zużyciem *, zapewniając bezpieczeństwo Twojego silnika.
Kontrola lepkości
Stosując najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, AMSOIL Signature Series Max-Duty jest naturalnie odporny na utlenianie i odkładanie się  zanieczyszczeń z sadzy. To, wraz ze zwiększoną ilością dodatków detergentowych / dyspergujących, utrzymuje cząsteczki sadzy zawieszone w rozproszeniu, co zapobiega powstawaniu większych cząstek powodujących zużycie elementów silnika. Wzrost lepkości jest zminimalizowany, a zużycie związane z sadzą jest kontrolowane. Niższa lotność olejów z serii Max-Duty pozwala zachować odpowiednią lepkość po pracy w wysokiej temperaturze, zapewniając maksymalną ochronę silnika i wydajność.
Doskonale sprawdza się w ekstremalnych temperaturach
Syntetyczny olej silnikowy z serii AMSOIL Signature Max-Duty jest bardziej odporny na rozkład termiczny niż konwencjonalne i konkurencyjne syntetyczne oleje silnikowe. W przeciwieństwie do konwencjonalnych olejów, seria Signature nie zawiera wosku, pozostaje płynna w temperaturach poniżej zera, co ułatwia rozruch, poprawia przepływ oleju i zmniejsza zużycie.
Minimalizuje zużycie oleju
AMSOIL Signature Series Max-Duty ma niską lotność (wypalanie), zmniejszając konsumpcję oleju podczas pracy i przekazując mniej oparów oleju do komory spalania. Zapewnia do 76 procent mniejsze zużycie oleju niż wymagane przez normę API CK-4 w teście zużycia oleju Caterpillar-1N.

Zastosowanie
Przeznaczony do silników wysokoprężnych i benzynowych wymagających jednej z następujących specyfikacji:

  • API CK-4/SN, CJ-4, CI-4+, CF
  • Volvo VDS4.5, VDS4, VDS3
  • Mack EOS-4.5, EO-O
  • Renault RLD-4, RLD-3
  • Cummins CES20086, CES20081
  • Caterpillar ECF-2, ECF-3, ECF-1-a
  • DDC 93K218, 93K215, 93K214
  • DFS 93K222
  • ACEA E9, E7
  • MB 228.31
  • MAN 3575
  • MTU Type 2.1, II, I
  • JASO DH-2
  • Allison TES439
  • Deutz DQC III-10LA
  • Scania LA-2
  • Chrysler MS 10902
  • Ford WSS-M2C171-F1

 

 

About cookies on our website

We use cookies to give you the best experience on our site. By continuing to browse, you are agreeing to their use. Więcej...