Maksymalna ochrona silnika
Zużycie pierścieni i cylindrów prowadzi do zwiększonego zużycia oleju i utraty kompresji, co powoduje zmniejszenie mocy i zwiększenie zużycia paliwa. Niezależne testy pokazują, że AMSOIL Signature Series Max-Duty zapewnia 6-krotnie większą ochronę przed zużyciem *, zapewniając bezpieczeństwo Twojego silnika.
Kontrola lepkości
Stosując najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, AMSOIL Signature Series Max-Duty jest naturalnie odporny na utlenianie i odkładanie się zanieczyszczeń z sadzy. To, wraz ze zwiększoną ilością dodatków detergentowych / dyspergujących, utrzymuje cząsteczki sadzy zawieszone w rozproszeniu, co zapobiega powstawaniu większych cząstek powodujących zużycie elementów silnika. Wzrost lepkości jest zminimalizowany, a zużycie związane z sadzą jest kontrolowane. Niższa lotność olejów z serii Max-Duty pozwala zachować odpowiednią lepkość po pracy w wysokiej temperaturze, zapewniając maksymalną ochronę silnika i wydajność.
Doskonale sprawdza się w ekstremalnych temperaturach
Syntetyczny olej silnikowy z serii AMSOIL Signature Max-Duty jest bardziej odporny na rozkład termiczny niż konwencjonalne i konkurencyjne syntetyczne oleje silnikowe. W przeciwieństwie do konwencjonalnych olejów, seria Signature nie zawiera wosku, pozostaje płynna w temperaturach poniżej zera, co ułatwia rozruch, poprawia przepływ oleju i zmniejsza zużycie.
Minimalizuje zużycie oleju
AMSOIL Signature Series Max-Duty ma niską lotność (wypalanie), zmniejszając konsumpcję oleju podczas pracy i przekazując mniej oparów oleju do komory spalania. Zapewnia do 76 procent mniejsze zużycie oleju niż wymagane przez normę API CK-4 w teście zużycia oleju Caterpillar-1N.
Zastosowanie
Przeznaczony do silników wysokoprężnych i benzynowych wymagających jednej z następujących specyfikacji:
- API CK-4/SN, CJ-4, CI-4+, CF
- Volvo VDS4.5, VDS4, VDS3
- Allison TES-439
- Mack EOS-4.5, EO-O
- Renault RLD-4, RLD-3
- Cummins CES20086, CES20081
- Caterpillar ECF-2, ECF-3, ECF-1-a
- DDC 93K218, 93K215, 93K214
- DFS 93K222
- ACEA E9, E7
- MB 228.31
- MAN 3575
- MTU Type 2.1, II, I
- JASO DH-2
- Deutz DQC III-10LA
- Scania LA-2
- Chrysler MS 10902
- Ford WSS-M2C171-F1