Maksymalna ochrona silnika
Zużycie pierścieni i tulei cylindrów prowadzi do zwiększonego zużycia oleju i utraty kompresji, co prowadzi do spadku mocy i oszczędności paliwa. Niezależne testy pokazują, że AMSOIL Heavy-Duty Synthetic Diesel Oil zapewnia czterokrotnie większą ochronę przed zużyciem, co pomaga zmaksymalizować żywotność sprzętu i obniżyć koszty napraw i związane z tym przestoje.
Kontrola lepkości
Opracowany z użyciem zaawansowanych syntetycznych olejów bazowych i dodatków detergentowych / dyspergujących, AMSOIL Heavy-Duty Synthetic Diesel Oil minimalizuje zmiany lepkości, utrzymuje cząsteczki sadzy zawieszone w rozproszeniu, co zapobiega powstawaniu większych cząstek powodujących zużycie elementów silnika. Niższa lotność pozwala zachować odpowiednią lepkość po pracy w wysokiej temperaturze, zapewniając maksymalną ochronę silnika, wydajność i oszczędność paliwa.
Doskonale sprawdza się w ekstremalnych temperaturach
AMSOIL Heavy-Duty Synthetic Diesel Oil został opracowany, aby zapewnić lepszą odporność na temperaturę i utlenianie w porównaniu z konwencjonalnymi olejami. Zapewnia czystą pracę silnika i pomaga utrzymać moc i oszczędność paliwa, zapewniając doskonałą wydajność silnika. Olej ten zachowuje płynność w niskich temperaturach, co ułatwia rozruch i poprawia ochronę silnika.
Minimalizuje zużycie oleju
AMSOIL Heavy-Duty Synthetic Diesel Oil ma niską lotność (wypalanie), zmniejszając konsumpcję oleju podczas pracy i przekazując mniej oparów oleju do komory spalania. Zapewnia do 66 procent mniejsze zużycie oleju niż wymagane przez normę API CK-4 w teście zużycia oleju Caterpillar-1N.
Zastosowanie
Przeznaczony do silników wysokoprężnych i benzynowych wymagających jednej z następujących specyfikacji:
- API CK-4, CJ-4, CI-4+, CF
- Volvo VDS4.5, VDS4, VDS3
- Allison TES-439
- Mack EOS-4.5, EO-O
- Renault RLD-4, RLD-3
- Cummins CES20086, CES20081
- Caterpillar ECF-2, ECF-3, ECF-1-a
- DDC 93K218, 93K215, 93K214
- DFS 93K222
- ACEA E9, E7
- MB 228.31
- MAN 3575
- MTU Type 2.1, II, I
- JASO DH-2
- Deutz DQC III-10LA
- Chrysler MS 10902
- Ford WSS-M2C171-F1