Zalecany dla silników motocyklowych marki: Honda, Yamaha, Kawasaki, Victory, BMW, oraz innych silników motocyklowych.
Jego ulepszona syntetyczna formuła zapewnia długą żywotność i maksymalną ochronę silnika przed nadmiernym zużyciem. Posiada doskonałą odporność na ścinanie która zapewnia
ochronę wysokowydajnym silnikom, i przekładniom.
Nie zawiera modyfikatora tarcia. Kompatybilny z tzw. mokrym sprzęgłem.
Spełnia poniższe normy:
Zalecany do stosowania w silnikach motocyklowych czterosuwowych chłodzonych powietrzem lub płynem oraz w przekładniach silników dwu i czterosuwowych.
Rekomendowany dla motocykli marki: Honda®, Kawasaki®, Yamaha®, Suzuki®, BMW®, Husqvarna®, Victory® i motocyklach innych marek gdzie wymagane są oleje silnikowe 10W-40 lub 20W-40 lub oleje przekładniowe SAE 80W/90 , GL-1. Nie zaleca się używać w przekładniach gdzie wymagane są oleje API GL-4 lub GL-5.